2011-12-28

Nytt, nytt, nytt...!

God kväll!
Fy vilket tråkigt väder vi har haft här i småstaden idag!
Jag har varit hemma med småttingarna, då vår lilla prinsessa hade lite feber inatt. Hon har dock varit pigg som en lärka mestadels hela dagen. Men bättre att vara hemma och ta det säkra före det osäkra... det är så trist om man måste åka hela vägen från arbetet för att hon inte orkar busa och leka.


Nu har låtit färga håret ljusbrunt. Jag blev nöjd med resultatet, det ska bli skönt att vila från slingor ett tag. Det behövs verkligen!


Nu i eftermiddag har vi dock varit ute en sväng. Äntligen har jag gjort slag i saken och köpt en till tvättmaskin! Som jag har längtat!! Är man sex personer i familjen behövs det mer än en maskin för att hinna tvätta undan.
Nu väntar jag bara på att maken ska komma in från garaget, där han pysslar med bilen.
Jag håller tummar och tår för att han orkar koppla in tvättmaskinen redan ikväll! *hoppas*
I så fall vet jag en som kommer passa på att tvätta imorgon, när jag ändå blir "ledig!" :)


På tal om nytt, har vi lite funderingar.. Spanar just nu på en ny bil... ;)






Ha en fin kväll!
Kram Mia

5 kommentarer:

Maria sa...

Så fin du är i ditt "nya" hår!
Är inte så "hemma" på alla bilar... vad är det för sort? ;)
Hoppas maken har tid att fixa din nya tvättmaskin! ;) :) Ha en fortsatt fin kväll!

Kram!

Room of karma sa...

Du blev skitsnygg i mörkt hår:)! Vi ses på söndag. Kram room of larma

Marie Soderberg sa...

Ja vilken lycka med ny tvättmaskin..hihi..jag har oxå köpt färgmedel för burret..dags att jämna till tonerna..
God fortsättning och gott nytt

Casa bianca di Mia sa...

Ja, tänk vad konstiga saker som kan göra en lycklig! Hihi... God fortsättning och gott nytt!
Kram Mia

Birgitta sa...

Hej gumman, du är jättefin i den färgen tycker jag. Kul! <3<3<3 Kram Mamma