2011-12-05

Två i En!



Ikväll har jag tillbringat en låång stund för mig själv i mataffären. 
Matplaneringen är gjord för denna veckan och veckohandlingen är avklarad. Nu vet vi precis vad som ska lagas när vi kommer hem från arbetet och kan fokusera på annat. *härligt*


Jag älskar att laga mat.. men tyvärr finns det inte riktigt tid till kullinariska överdåd i köket en vanlig vardag. Sålunda får vi vänta på gourmetupplevelsen till helgen. Tillsammans med gott rött vin, blir middagen fulländad! hihihi.... Tja, man kan ju alltid planera för stordåd ialla fall.. sen om det blir hämtpizza blir ingen ledsen för det.




Ett litet julklappstips, är denna kombinerade pastaslev-parmesanrivare
Alla älskar ju pasta, det gör vi i vår familj åtminstone... Det är är en praktisk sak i köket och användbar. Kanske något till kusinen som har allt..!? ;)


Nej, nu måste jag göra mig färdig... är smått trött och längtar efter kudden. ♥
Vi ses!
Kram Mia

Inga kommentarer: