2012-01-30



Hur har ni det!?


Jag har fortfarande paus i bloggandet... och jag njuter av att inte behöva ha något bra att skriva om. För just nu händer det inte så mycket här hemma, vad det gäller husbygge och inredning men vi har planer, så håll ut! :)
Jag försöker reda ut min vardag med jobb (vilket är ca 1 timmes resväg från hemmet), hus under ständig uppbyggnad och "makeover", fyra underbara barn, två spralliga chihuahuaflickor och en fet men gosig katt... ett berg av tvätt som aldrig blir mindre än en ås.. papper på hög, matplanering och veckohandlig,  skrammel bland grytor och kastruller! En helt vanlig vardag med andra ord!! 


Hahaha... visst låter det härligt!


Jag är snart tillbaka.. bara jag får lärt mig hur man hanterar min nya dator.. en Mac! *love!!!!* hrmm.. not yet! ;)
Ha det bäst!!
Kram Mia

3 kommentarer:

Maria- Wikers Liv sa...

Så skönt att du oxå har ett "alldeles vanligt liv", som jag ;)
Mannen i mitt liv "hotar" med att köpa en mac till mig... När jag säger "hotar" så betyder det att jag inte är så bra på det här med förändringar, när det gäller teknik... ;)
Kram!

Skattelyckan sa...

Vardagsliv - familjeliv är en utmaning som heter duga! Kram på dig.

Casa bianca di Mia sa...

Jag och denna mac, är inte alls överens ännu... men jag SKA få ordning på den!! ;)

Du har så rätt Skattelyckan!
Kram på er!!