2012-01-10

Mitt nya liv...



Idag när vi satt och drack kaffe på förmiddagsfikat, på jobbet, sa min kollega.. Idag börjar vårt nya liv! Och chefen bantar, det är därför hon äter så mycket!! 
Jag höll på att sätta kaffet i vrångstrupen och jag kunde inte hålla mig för skratt..! hahaha...


Jag tittade på min chefs frukost (något sena..) och där fanns ägghack med majonäs och tunna skivor kalkon. Hon kör GI, med en kickstart, tror jag. I början nu, ska det vara kolhydratfritt... sa hon. Jahaaja...


Normalt äter vi lite kex med ost till kaffet... hrmm.. varje dag! oops..


Så jag får väl inte vara sämre, utan jag anmälde mig frivilligt att delta i deras väg mot beach 2012... eller var det 2020??! ;) Skulle jag ta på mig en bikini nu, skulle den försvinna mellan valkarna och dyka upp någon gång mellan bilringen och nästa sekelskifte!


Jaja.. nu kör vi! På med valla och håll stadigt i stavarna..!!


Kram Mia

3 kommentarer:

Birgitta sa...

Haha trevligt, jag borde också ta tag i dieterna. Men vilken? Din chef e ju smal o fin tycker jag Kram mamma

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Ja tänk att det skall vara så varje januari...hi hi. Lycka till nu :)
Kram Maria

Casa bianca di Mia sa...

Haha, eller hur! ;)

Men visst är det så! Alla kör så det ryker i januari.. i april har man slängt stavarna och njuter av en fika i första vårsolens värme. ;D

Kram Mia