2012-01-15

När bitarna börjar falla på plats...



Hoppas ni haft en bra helg!
Vi har varit och hjälpt min lillebror, med familj i deras nya villa. Ett stort hus, nära till havet och en fantastisk planlösning! Hade jag inte varit så kär i vårt hus, hade jag lätt kunnat tänka mig att sätta tänderna i det. Fixa och dona efter vår smak... ;)


Idag har vi städat våra bilar! Roligare kan man väl ha på en söndag, men min bil är alldeles ny och jag har kört barnen från förskolan, med kläderna fulla i sand. Och då ser bilen ut därefter... Fram med grovdammsugaren och en stund senare är den som ny igen! *love* Vi köpte också en överdragsklädsel, som jag monterade med hjälp av maken. Den kommer spara orginalklädseln från onödigt slitage.
Min Volvo ska vi nu lämna till försäljning. Det känns inte helt nödvändigt med fyra bilar... så två ska bort! :)


Nu ska jag förbereda inför morgondagen!
Sköt om er, så ses vi snart!
Kram Mia

Inga kommentarer: