2012-01-16

Ny vecka, nya utmaningar!



Då har kickat igång den här veckan med full kraft! 
Agendan börjar redan fyllas på med smått och gott. På tal om det, så köpte jag en ny almenacka... och utbudet var inte så roligt. Men huvudsaken att jag har en, så får jag köpa en annan nästa år.


Under veckan ska jag städa undan 2011, från kontoret. Nya pärmar och register mm är inhandlade, så nu är det dags att rensa och arkivera. Företagspapper ska sparas i sju år, och det är ju inte lite papper man måste samla på sig!!


Lite nytt ska inhandlas till kontoret och något piffande måste jag självklart göra! Granit är en butik som ska besökas i det närmaste.. älskar Granit!


Dags att börja med middagen!
Önskar dig en skön kväll!
Kram Mia

2 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Visst är det härligt med rensade och sorterade papper i fina pärmar. Njut kvinna!/Kram

Sjöboden sa...

Det känns gött att bli av med det gamla. Gillar oxå granit, ordning blir så mycket roligare om det är snyggt.
Kram caroline