2012-01-03

Så var den äntligen här!



Snön, alltså..! ;)
Ni vet väl att vintern måste komma innan det kan bli vår!? Ja, så är det... Utanför mitt fönster dalar just nu stooora snöflingor ner och lägger sig på marken. Om det blir ett vitt landskap, återstår att se då det är dryga +1ºC ute... Det kan ju bli en slaskig sörja av alltihop.


Jag har åkt på en rejäl förkylning och känner mig inte alls speciellt pigg. Jag har ett öra som det brusar i och näsan rinner... usch! Nu ska jag snart krypa upp i soffan med en mirakelkur från England, och hoppas att den hjälper lika bra som den brukar! ♥


Sköt om dig och ha en fortsatt fin kväll!
Kram Mia


pssst.. den härliga bilden kommer från Canada Goose ♥, med lite kludd från mig.

5 kommentarer:

Room of karma sa...

Nej nej nej dumsnut:) Det behöver inte komma någon snö eller vinter innan våren:)! Jag håller tummarna för att våren är bakom detta snöoväder i kväll:)

Skojar bara om att våren kommer strax. Men No till snö och kyla ♥

Grrr jobbigt med en förkylning nu:( Du får bädda ner dig och sova bort förkylningen det brukar vara det bästa tycker jag!

Krya på dig ♥ Kram från lilla mig CC

Maria- Wikers Liv sa...

Nä, nu är det försent för vinter tycker jag!!! Men bilden är jättefin! ;) Hoppas du kryar på dej snart!
Kram!

Casa bianca di Mia sa...

Tack!!
Ja nu kan det kvitta med snö och vinter, men den kommer säkert ska ni se! :(
Jag är glad så länge jag slipper snö på vägarna..
Kram Mia

Skattelyckan sa...

Ja strunt i snön! Men som sagt den dyker nog upp längre fram då man bara inte vill annat än att få se vårblommor i trädgården. Krya på dig! Den engelska medicinen blev jag nyfiken på...

Room of karma sa...

I miss you ♥ Krya på dig!
kram CC