2012-02-15

Husmor för en dag!

Hej mina vänner!


Roligt att se att besöksräknaren tickar på, även om kommentarsfältet gapar tomt. Jag är också rätt dålig på att lämna en liten hälsning efter mig. ;) 




Idag har det varit underbart väder och jag har varit ute med hundarna i flera omgångar idag. De är väldigt pigga idag, tvärtemot efter gårdagens vetrinärbesök, då de bara sov hela kvällen sedan. De älskar verkligen att springa och hoppa i snön! :) De springer runt och jagar varandra som galningar!


Idag har jag rensat ur prinsessans garderob, och den blev verkligen tom!! Så nu finns det plats för lite nyheter när våren och sommaren närmar sig! Det mesta sänker jag till ett barnhem, resten läggs ut på tradera! 


En hel del tid har även spenderats i köket. Det blev hemlagade köttbullar med potatis till lunch. mmm!
Och i min härligt blå gryta står kalpos och puttrar sen snart två timmar tillbaka! Köttet blir så mört så det nästan trillar isär... ser fram emot kvällens middag mao! ;)


Här ser ni mina favoriter; den ekologiska olivoljan, flingsalt med vild vitlök, god balsamico, pepparkvarnen och viktigast av allt.. den ljuvliga tryffeloljan!  *love*




Önskar dig en fin kväll!
Kram Mia

3 kommentarer:

PERNILLA sa...

utan flingsalt funkar inget längre ...*skrattar.

Kram från Göteborg.

Skattelyckan sa...

Jag är också dålig på att lämna kommentarer fast man vet hur roligt det är för de som skriver. Ändring på det Kickan. Ska testa vit tryffelolja. Varför har jag aldrig gjort det? Verkar gott. /Kram

Casa bianca di Mia sa...

Det är såå gott, speciellt på pasta!

Flingsalt is da shit! hihi...

Kram