2012-02-08

Karl Lagerfeld



När man bor ute på landet som vi gör, finns det ingen gatubelysning någonstans. På vintern blir man väldigt isolerad.. gå ut och ta en kvällspromenad är inte att tala om eftersom man inte ser något. Jag har dessutom väldigt dåligt mörkerseende!


Vi pratade om detta över lunchen för ett litet tag sedan, att jag saknar min promenader som bara den nu på vintern... och då kommer min kollega med världens absolut bästa lösning!
 Tänk att jag aldrig tänkt på detta tidigare.. så enkelt och helt genialt! Man må se urlöjlig ut, men gud vad skönt att kunna ta sig ut på en promenad, utan att först ta bilen in till "stan"!! :)


Jag pratar helt enkelt om Pannlampa!! *kärlek*
Och kan Karl Lagerfeld, så kan jag... på med reflexväst, både på mig och hundarna. Tillsammans med min pannlampa ser vi och syns vi! Världens billigaste livförsäkring! :)




Ha en skön kväll, själv ska jag snart krypa ner under täcket och läsa lite i min bok.


Kram Mia

Inga kommentarer: