2012-02-07

Lyxig frukost!

En bra start på dagen... det är en lyxig frukost i magen!



Hur mår ni där ute? Det är riktigt roligt att se att ni är några som tittar in här, trots mina glesa inlägg! Det är ju trots allt det som gör det hela så roligt, och svårt att hålla sig borta någon längre stund.
Jag har sökt lite nya arbeten, då mitt vikariat snart går ut... om man inte blir erbjuden en fast tjänst. ;) Man kan ju alltid hoppas, då jag trivs väldigt bra, där jag arbetar idag!
Måtte det vara mitt år i år!! *fingers crossed*


Dagens frukost såg ut så här; en härlig smörgås med ägg, avokado och färska räkor. Till det gjorde jag en cappuchino i vår lilla Dolce Gusto! Mums... 



Nu ska jag brygga mig en kopp tea och försöka slappna av, så min envisa huvudvärk ger med sig.
Ha en skön kväll och sov så gott sedan!
Kram Mia

4 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Frukost som heter duga! Får nästan gå och lägga mig så man får äta frukost snart.Blev så sugen! Fast det är klart, har ju inga räkor hemma...Lycka till med jobbet!/Kram

Life's Silverlining and I sa...

oj lyxig frukost verkligen! kram

Birgitta sa...

Ser gott ut Marie, avocado o räkor är ju så himla gott. Inte dumt med en sån kaffemaskin kanske. Hoppas du får vara kvar där du är, att dom anställer dig! Puss o Kram Mamma

Maria- Wikers Liv sa...

Oj, vilken härlig frukost! Mums...
Såklart, jag tittar in hos dej, även om det är glest mellan inläggen... det passar mej utmärkt just nu, eftersom tiden är lite knapp... ;)
Kram!