2012-02-13

Ny vecka! Nya projekt!



Fick precis ett samtal från en glad tonåring som befinner sig i Sälen! De har precis hämtat ut sina skidor och ska nu kasta sig ut i backarna! :) Härligt att få vara i fjällen, när det ändå är sportlov!


Liten prinsessa är hemma med mig idag, och alldeles snart ska vi åka hem till min väninna och fika. Så mysigt, det var ett litet tag sen nu. 


Jag och maken började renovera i prinsessans rum. En fondvägg kom på plats, med tapeter från Laura Ashley. Tapeterna är inhandlade i England för ...över ett å sedan..! Men kom på plats först nu. Jag återkommer med lite bilder! *promice!* 
Fint som bara den blev det, men nu vill jag ha tapet till hela rummet istället och inte bara en fondvägg. Så nu ska vi försöka få tag i mer tapet, eller ta en tripp över till England lite längre fram. Inte tråkigt alternativ det heller, tycker jag! ;)


Ha en fin dag, nu ska vi bege oss iväg!
Kram Mia och prinsessan

1 kommentar:

Birgitta sa...

Mysigt med Laura Ashley tapet, ska ni till England hänger jag gärna med. <3 Kram Mamma