2012-02-16

Prinsessans rum



Så var den äntligen på plats!
Tapeten från Laura Ashley. :) När vi nu fått upp fondväggen insåg vi snart att vi skulle vilja ha mer... hela rummet och inte bara en fondvägg. Nåja.. här kommer bilder, men kvalitén på mina bilder är inte så bra och färgen återskapas inte alls bra, men ni får ialla fall en hint om hur den ser ut!





Idag blir det en sväng förbi biblioteket, sedan hoppas jag att det blir ett besök hos en gammal kär vän, som jag inte sett på länge. Jag får passa på när jag har en dag fri. :)


Nu ska jag göra mig iordning och sedan få fart på denna torsdag!
Hoppas du får en fin dag!


Kram Marie

1 kommentar:

Limetwig sa...

Gu va söt tapet, kan tänka mig att prinsessan gillar den.
Ja du det är svårt det där med bloggandet, för och nackdelar. Svårt att ge tips osså. Du får helt enkelt gå på egen magkänsla för det är ju du främst som ska trivas!
Ha en skön helg! Åse