2012-02-20

Veckans Meny!

God kväll!





En ny vecka att ta itu med... Jag tycker dagarna går så himla fort!! Jag hinner inte med hälften av det jag skulle vilja...
Nu har jag suttit och matplanerat denna veckans middagar. Det är så skönt att slippa tänka på det när man kommer hem från arbetet och alla är trötta och hungriga, och vill ha mat NU!! ;)


Snart ska jag sticka iväg och handla inför veckan, men här bjuder jag på min veckas meny!


Måndag: 
Korv Stroganoff med ris

Tisdag: 
Kycklingkorv m potatismos och coleslaw

Onsdag: 
Ugnsbakad kyckling med soja o honung

Torsdag:
 Fisk med frasigt täcke

Fredag: 
Köttfärspaj med sallad och vitlöksbröd

Lördag: 
Chili con carne, anchostyle, med tillbehör

Söndag: 
Tortellini m kronärtskocka och tomat.


Nu ska jag skynda mig iväg.. Ha en fin kväll!

psst.. anledningen till att jag inte skriver mitt smeknamn längre, är för att på de bloggarna jag läser, är vi väldigt många Mia.

Kram Marie

2 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Hoppas kycklingen smakade bra i dag. Kram på dig!

Sjöboden sa...

Det var redigt att ha sån struktur på maten! Och smart ;

kram Caroline